Een krediet is een verbintenis en moet worden terugbetaald. Controleer vooraf je terugbetalingscapaciteit.

Begeleiding van SFR en RED

Als partner van twee merken hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, de producten en het traject van beide merken.

Partenariat FLOA Pay SFR & RED Partenariat FLOA Pay SFR & RED
Paiement en plusieurs fois Iphone SFR

Ingezette omnichannel oplossingen

Verschillende van onze betaaloplossingen zijn geactiveerd, afhankelijk van de door SFR en RED aangeboden producten en trajecten: een oplossing zonder kosten voor 4X voor RED, oplossingen zonder kosten voor 4X en 24X voor SFR. Deze oplossingen zijn breed en omnichannel opengezet: ze zijn beschikbaar voor online trajecten, bij de klantenservice en in de 650 geïntegreerde en franchiseverkooppunten.
Probeer FLOA uit

De begeleiding van FLOA

Elk kanaal kreeg specifieke begeleiding bij het aanpassen van onze tools naar hun behoeften kenmerken en uitdagingen.

Maandelijkse FRAUDE-workshop

Delen van aanvalspatronen en actueel fraudenieuws om fraudebeheersing en wanbetaling te optimaliseren.

Projectcommissie

Werken aan nieuwe segmenten en/of nieuwe zakelijke kansen. Bijv. lancering van 4X bij 'kale' terminals (zonder abonnement), lancering van financiering in 24X enz.

Periodieke MARKETING-workshop

Begeleiding van het postorderproces, de implementatie van co-branded verkoopacties en de promotie van oplossingen m.b.t. de aankoopfunnel.

Maandelijkse monitoring

Uitwisseling van alle belangrijke indicatoren: acceptatiescore, conversiefunnel, activiteitenvolume, transformatie.

Maandelijkse DATA-workshop

Herziening van de criteria om de score permanent te verbeteren en de bedrijfsvoering van de winkelier te stimuleren.

Betaaloplossingen staan centraal in het aanbod van SFR en RED

De FLOA-betaaloplossingen zijn een echt succes en zijn een integraal onderdeel geworden van het aanbod voor onze partners. Door het gemiddelde mandje en de take rate te verhogen, zijn ze een echte tool om het klantenaanbod en de extra marge te vergroten.

KPI SFR

Dankzij de activering van betaling in 4X en 24X zonder kosten, is een gemiddeld winkelmandje :

x2

online

x4

bij de klantenservice

x3

bij de verkooppunten

KPI RED

Een dienst die essentieel is geworden voor de RED-doelgroep.

60%

Tot 60% take rate met betalingen in 4X

Ontdek onze Success Stories

Ontdek onze impact op klanten die gebruikmaken van FLOA !

Center Parcs

Betaling in 4X zonder kosten om post-COVID vakantieboekingen te stimuleren.

Meer weten

Pierre & Vacances

Maak de betaling tot een meerwaarde van de winkelervaring om het gemiddelde winkelmandje te verhogen.

Meer weten

Demandez une démo

Envie d'essayer la solution FLOA ? Simulez un parcours d'achat en plusieurs fois grâce aux interfaces d'un vrai site e-commerce !

Voir la démo