Begeleiding van SFR en RED
Als partner van twee merken hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, de producten en het traject van beide merken.
Als partner van twee merken hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, de producten en het traject van beide merken.
Elk kanaal kreeg specifieke begeleiding bij het aanpassen van onze tools naar hun behoeften kenmerken en uitdagingen.
Delen van aanvalspatronen en actueel fraudenieuws om fraudebeheersing en wanbetaling te optimaliseren.
Werken aan nieuwe segmenten en/of nieuwe zakelijke kansen. Bijv. lancering van 4X bij 'kale' terminals (zonder abonnement), lancering van financiering in 24X enz.
Begeleiding van het postorderproces, de implementatie van co-branded verkoopacties en de promotie van oplossingen m.b.t. de aankoopfunnel.
Uitwisseling van alle belangrijke indicatoren: acceptatiescore, conversiefunnel, activiteitenvolume, transformatie.
Herziening van de criteria om de score permanent te verbeteren en de bedrijfsvoering van de winkelier te stimuleren.
De FLOA-betaaloplossingen zijn een echt succes en zijn een integraal onderdeel geworden van het aanbod voor onze partners. Door het gemiddelde mandje en de take rate te verhogen, zijn ze een echte tool om het klantenaanbod en de extra marge te vergroten.
x2
online
x4
bij de klantenservice
x3
bij de verkooppunten
60%
Tot 60% take rate met betalingen in 4X
Ontdek onze impact op klanten die gebruikmaken van FLOA !
Maak de betaling tot een meerwaarde van de winkelervaring om het gemiddelde winkelmandje te verhogen.
Meer wetenEnvie d'essayer la solution FLOA ? Simulez un parcours d'achat en plusieurs fois grâce aux interfaces d'un vrai site e-commerce !
Voir la démo