Een krediet is een verbintenis en moet worden terugbetaald. Controleer vooraf je terugbetalingscapaciteit.

Ondersteuning van Pierre et Vacances

De Pierre et Vacances Groep heeft één ambitie: de Europese leider worden in het moderne toerisme.
Wij ondersteunen het dagelijks bij het verwezenlijken van deze ambitie met onze oplossingen en onze bedrijfsondersteuning.

Casestudy van Pierre & Vacances,  betaling in meerdere termijnen Casestudy van Pierre & Vacances,  betaling in meerdere termijnen
Betaling in 4 termijnen Pierre & Vacances

Betaling integreren in de klantenervaring

Betaling en het gemak van betalen is een essentieel onderdeel voor de diensten van Pierre & Vacances. De betalingswijze is een van de eerste stukjes informatie waar de klanten op letten; het is ook een van de eerste factoren van stress, en dus van onderbreking van de aankoop. Pierre & Vacances heeft daarom zijn actie toegespitst op de zichtbaarheid van de betaalwijze zodra de klant inlogt op de site.
Testen FLOA

Ondersteuning FLOA

Tijdens de hele duur van het partnerschap hebben de teams van Pierre & Vacances geprofiteerd van de steun op maat van de FLOA-experts. Pierre & Vacances heeft ook de communicatieverbinding van FLOA, die echte traffic-bronnen zijn, in zijn systeem geïntegreerd.

"70% van onze cliënten gebruiken het"

Betaling in meerdere termijnen is een essentieel onderdeel van ons commerciële aanbod. Trouw aan ons DNA van toegankelijkheid, biedt het onze klanten de mogelijkheid om in 4 termijnen te betalen voor kleine winkelmandjes vanaf € 50, en ook voor grotere.

Foto Florence Mermet-Bouvier

Florence Mermet-Bouvier

Commercieel Directeur,

Pierre & Vacances

Het resultaat: een vertienvoudiging van de prestaties!

+25%

Bevestigingspercentage

x2

op het bevestigingspercentage wanneer betalingen "kosteloos" zijn

+20%

Gemiddelde winkelmandje

De teams van Pierre & Vacances hebben ook geconstateerd :
+1 punt van bevestigingspercentage wanneer de betalingsmethode op de resultatenpagina gemarkeerd is
15% van het totale verkeer werd mogelijk gemaakt dankzij de FLOA-communicatieverbinding
En voor de klanten: minder stress bij het boeken van vakanties, en een service die als modern en vloeiend wordt ervaren!
Neem contact op met het FLOA team

Ontdek nog een succesverhaal

Zij hebben onze oplossingen geïntegreerd en zijn over de streep getrokken.

Center Parcs casestudy

Een kosteloos 4X-traject om post-COVID vakantieboekingen te stimuleren.

Lees meer

RED by SFR casestudy

Implementatie van oplossingen aangepast aan het doel, de producten en de paden van elk van de merken.

Lees meer