Begeleiding van SFR en RED
Als partner hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, producten en het traject van beide merken.
Als partner hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, producten en het traject van beide merken.
Elk kanaal kreeg specifieke begeleiding bij het aanpassen van onze tools naar hun behoeften, kenmerken en uitdagingen.
Delen van aanvalspatronen en actueel fraudenieuws om fraudebeheersing en wanbetaling te optimaliseren.
Werken aan nieuwe segmenten en/of nieuwe zakelijke kansen. Bijv. lancering van 4X bij 'kale' terminals (zonder abonnement), lancering van financiering in 24X enz.
Begeleiding van het postorderproces, de implementatie van co-branded verkoopacties en de promotie van oplossingen m.b.t. de aankoopfunnel.
Uitwisseling van alle belangrijke indicatoren: acceptatiescore, conversiefunnel, activiteitenvolume, transformatie.
Herziening van de criteria om de score permanent te verbeteren en de commerciële bedrijfsactiviteit van de winkelier te stimuleren.
De FLOA-betaaloplossingen zijn een echt succes en daarom integraal onderdeel geworden van het aanbod van onze partners. Door het gemiddelde winkelmandje en de take rate te verhogen, zijn de oplossingen een krachtige tool om het klantenaanbod en de extra marge te vergroten.
x2
online
x4
bij de klantenservice
x3
bij de verkooppunten
60%
take rate met betalingen in 4X
Ontdek onze impact op klanten die gebruikmaken van FLOA !
Van de betaling een meerwaarde maken door het gemiddelde winkelmandje te verhogen.
Meer lezenDe FLOA-oplossing uitproberen? Simuleer een aankooptraject in verschillende fasen met de interface van een echte e-commerce winkel.
Demo bekijken